dinsdag 14 april 2009

Vintage zeepdoosje







10 opmerkingen:

  1. Oh wat mooi Ik ga het vintage-gebeuren steeds leuker vinden vooral als ik zoiets zie als dit...prachtig heb je dat gemaakt zeg...zo mooi met dat toefje bovenop..Was het het bestaande doosje van de zeep?...het past perfect...schitterende creatie hoor!!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is dat schitterend gemaakt Corinde,wat een prachtig kant en details.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh wat mooi gedaan!!
    Zal ik even m`n adres doorgeven(hihi)

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooooh wat een supermooie zeepdoos!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. corinda wat heb je dit onzettend leuk gedaan zeg!!!!
    prachtig hoor!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wat super schattig! Geweldig mooi, Corinde!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan hoor! Het is nu niet zomaar een zeepje meer

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Corinde,

    super gaaf doosje! Echt heel errug mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Corinde, Ik ben Karin. Ik kom viavia op je blog. Jeetje, wat een leuke dingen en kaarten maak jij. Ik heb mij gelijk als volger opgegeven dus ik zie je creaties vanzelf weer voorbij komen. Kom gerust ook eens langs op mijn bloggie... Je bent van harte welkom...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Corinde, dit heb je toch weer erg leuk gedaan hoor!!
    Ik had in het begin niks met vintage maar ik ga het wel steeds leuker vinden.
    Ik weet niet of je zeep doosje een kadootje voor iemand is maar diegene is daar vast blij mee.
    Super gedaan.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen