zondag 20 juni 2010

Nog een notitieboekje

Deze was ook weer heel leuk om te maken.

dinsdag 1 juni 2010

Notitieboekje




Voor dit notitieboekje heb ik mijn bind it all gebruikt. Het was de eerste keer, dus best spannend. Hiervan ga ik er zeker meer maken.

donderdag 20 mei 2010

Tasje




Eindelijk weer actief, na een paar weken vakantie. Dit tasje had ik gemaakt voor de kinder knutselworkshop in april.

donderdag 8 april 2010

Kaart happy birthday



Nog een achtergrondje met een embossingmal gemaakt. De bloementjes zijn uitgeponsd en de swirls uitgestansd met de cuttlebug.

donderdag 1 april 2010

Paasmandje


Dit mandje had ik twee weken geleden nog gemaakt voor de kinderworkshop.

dinsdag 30 maart 2010

Kaart congrats


Weer een kaartje met een embossingsmal. Eerst heb ik de mal geinkt en daarna door de Cuttlebug gehaald. Ik vind dat het een heel mooi effect geeft.

zaterdag 27 maart 2010

Kaart "friendship"



Dit kaartje heb ik gemaakt met mijn nieuwe Cuttlebug en een oude embossingmal. Leuk dat je die hier ook mee kunt gebruiken.

dinsdag 23 maart 2010

Doosje


Dit doosje heb ik gemaakt, samen met nog een bijpassend fotoboekje (deze had ik eerder ook al eens voor mijzelf gemaakt, die ronde) voor de juf van Rosalie die helaas is weggegaan bij de "kindergarten".

maandag 15 maart 2010

Enveloppe





Deze enveloppe heb ik gemaakt voor een nederlands kindje, die bij ons de hele winter in de krabbelstube (peuterspeelzaal) is geweest. Hierin komen nog de foto's van de afgelopen winter. Deze stempel vind ik echt geweldig, op de kleine uitgeponste cirkel in het midden kan je elke gewenste tekst maken.

vrijdag 26 februari 2010

Beterschaps kaartje





Dit kaartje heb ik gemaakt voor een jongetje bij ons op de "krabbelstube" (peuterspeelzaal), die ziek is. Vandaar het kleine appeltje wat aan het strikje hangt. Het digistempeltje heb ik van "Die Scrapperin".

zondag 21 februari 2010

Doosje Hello Kitty



Ik wilde eens laten zien wat we vorige week met de kinderworkshop gemaakt hebben. Een rond Hello Kitty doosje, het plaatje is uitgesneden op de Cricut.

donderdag 18 februari 2010

Fotoboekje























Het fotoboekje heb ik gemaakt van bierviltjes en deze heb ik beplakt. Dit boekje is voor mijn workshop van volgende week.





maandag 15 februari 2010

Nog een babykaartje





En dit keer toch maar weer wel voor rose gekozen.

zaterdag 6 februari 2010

Babykaart



Deze babykaart heb ik eens een keer anders proberen te maken. Dus eens een keertje geen roze of blauw. De Spellbinders stans heb ik door de Cuttlekids van mijn dochtertje gehaald, zelf heb ik helaas nog geen (goedkope) Cuttlebug gevonden.

maandag 1 februari 2010

Kado doosje










Dit doosje is weer gemaakt van een toffifee doos. Het ornament links onderin heb ik gemaakt van brooddeeg.

dinsdag 26 januari 2010

Kaart friend!



Vandaag sneeuwde het, dus we hebben de tijd genomen om weer eens een kaart te maken.

vrijdag 15 januari 2010

Kaartendoosje






Dit doosje heb ik gemaakt om mijn vierkante kaarten in te bewaren.

vrijdag 8 januari 2010

Layout "kindergarten" Rosalie






Eindelijk weer eens een layout gemaakt. Eigenlijk vond ik de foto's niet zo goed gelukt (schaduw door het zonlicht), dus had ik een paar dagen gewacht. Maar ik zet ze er nu toch maar op. De andere kinderen op de foto hebben een hartje op hun gezichtjes, dit voor de zekerheid mocht iemand het niet willen dat deze foto op internet komt.

maandag 28 december 2009

Kado doosje voor collega






Met mijn collega's van de peuterspeelzaal hadden we lootjes getrokken voor de kerst. Deze doos heb ik gemaakt voor een van hen, het kado zit erin.

woensdag 23 december 2009

Doosjes voor mijn collega's






Deze doosjes komen van een Nederlandse site, ik vond ze zo leuk dat ik ze voor mijn vier collega's van de peuterspeelzaal heb gemaakt om ze een prettige kerst te wensen. Gister heb ik er nog drie bijgemaakt voor de juffen van de kleuterschool waar mijn oudste dochter op zit. Helaas heb ik op het moment niet veel tijd om bij iedereen een berichtje achter te laten, al kijk ik wel bij iedereen op zijn blog. Met twee kleine kinderen gaat het niet altijd lukken en ben ik van de avond afhankelijk, mijn meiden gaan natuurlijk voor alles. Vandaag was het hier de laatste dag school en hebben wij nu ook vakantie. Wij zullen hopelijk regelmatig kunnen gaan skieen en met de allerkleinste gaan spelen in de sneeuw. Ze zijn hier een iglodorp aan het bouwen en daar wil ik graag met de kinderen gaan kijken. Ik wens iedereen hele fijne feestdagen.