zondag 20 juni 2010
dinsdag 1 juni 2010
donderdag 20 mei 2010
donderdag 8 april 2010
donderdag 1 april 2010
dinsdag 30 maart 2010
zaterdag 27 maart 2010
dinsdag 23 maart 2010
maandag 15 maart 2010
Enveloppe
Deze enveloppe heb ik gemaakt voor een nederlands kindje, die bij ons de hele winter in de krabbelstube (peuterspeelzaal) is geweest. Hierin komen nog de foto's van de afgelopen winter. Deze stempel vind ik echt geweldig, op de kleine uitgeponste cirkel in het midden kan je elke gewenste tekst maken.
vrijdag 26 februari 2010
zondag 21 februari 2010
donderdag 18 februari 2010
maandag 15 februari 2010
zaterdag 6 februari 2010
maandag 1 februari 2010
dinsdag 26 januari 2010
vrijdag 15 januari 2010
vrijdag 8 januari 2010
Layout "kindergarten" Rosalie
Eindelijk weer eens een layout gemaakt. Eigenlijk vond ik de foto's niet zo goed gelukt (schaduw door het zonlicht), dus had ik een paar dagen gewacht. Maar ik zet ze er nu toch maar op. De andere kinderen op de foto hebben een hartje op hun gezichtjes, dit voor de zekerheid mocht iemand het niet willen dat deze foto op internet komt.
maandag 28 december 2009
woensdag 23 december 2009
Doosjes voor mijn collega's
Deze doosjes komen van een Nederlandse site, ik vond ze zo leuk dat ik ze voor mijn vier collega's van de peuterspeelzaal heb gemaakt om ze een prettige kerst te wensen. Gister heb ik er nog drie bijgemaakt voor de juffen van de kleuterschool waar mijn oudste dochter op zit. Helaas heb ik op het moment niet veel tijd om bij iedereen een berichtje achter te laten, al kijk ik wel bij iedereen op zijn blog. Met twee kleine kinderen gaat het niet altijd lukken en ben ik van de avond afhankelijk, mijn meiden gaan natuurlijk voor alles. Vandaag was het hier de laatste dag school en hebben wij nu ook vakantie. Wij zullen hopelijk regelmatig kunnen gaan skieen en met de allerkleinste gaan spelen in de sneeuw. Ze zijn hier een iglodorp aan het bouwen en daar wil ik graag met de kinderen gaan kijken. Ik wens iedereen hele fijne feestdagen.
Abonneren op:
Posts (Atom)
